Усі навчальні програми
Що таке моушн-графіка?

Анімаційна графіка

Використання моушн графіки почалося ще в 1800-х роках. Вальтер Руттманн, німецький кінематографіст, експериментував у створенні абстрактних фільмів, використовуючи форми і обриси, і створив перший відомий фільм, в якому використовувалася рухома графіка.

Інші генії, такі як Джон Уїтні, створювали Графічні титри для фільмів Альфреда Хічкока. Сол Басс також зробив свій внесок у розвиток графіки руху, створивши титри, які, як відомо, ефективно передавали настрій фільму. Саме Сол Басс стояв за одними з найбільш знакових початкових титрів, таких як “запаморочення”.

З плином часу моушн-графіка стала поширеною формою мистецтва, використовуваної в кіно, телебаченні, освітніх матеріалах, рекламних і маркетингових відео.

Зростання популярності цифрової моушн-графіки пояснюється головним чином її здатністю прояснювати концепцію і візуалізувати її найбільш естетично приємним чином.

Оскільки більше 92% покупців приймають остаточне рішення про покупку під впливом онлайн-відео, бренди вибирають той варіант, який миттєво привертає увагу споживача. Крім того, Відео з графікою ідеально підходять для розміщення в соціальних мережах, і ви завжди знайдете їх у більшості рекламних роликів на телебаченні.

Сьогодні компанії створюють позитивний образ свого бренду за допомогою ефективного анімованого пояснюючого відео. Але якщо великий бізнес може замовити виготовлення моушн контенту у відомих студій, то малому доводиться задовольнятися силами невеликих місцевих студій, фрілансерів і своїх співробітників. Тому сьогодні володіння програмним забезпеченням для анімації все частіше і частіше стає нормою для графічних дизайнерів.

Список програмного забезпечення, яким необхідно володіти для роботи в сфері моушн-дизайну

  • Adobe After Effects
  • Adobe Photoshop
  • Adobe Illustrator
  • Cinema 4D

Adobe After Effects

Adobe After Effects — AE) – це, безумовно, найкраще програмне забезпечення для створення анімаційних відеороликів. Незважаючи на значний функціонал After Effects, почати виконувати нескладні завдання з анімованою графікою можна вже після декількох тижнів навчання. Навчання на курсі Motion design в Дизайн-класі розбите на кілька самостійних модулів, що дуже зручно для тих, хто вже має базовий досвід роботи в програмі або навпаки, хоче тільки спробувати.

приклади відеороликів по моушн-графіку

Тут наведено приклади відеороликів, які створили наші студенти на курсі. На каналі “Дизайн-класу” в Youtube можна подивитися більше прикладів

Моушн-графіку можна визначити як графіку в русі. Якщо хтось запитає: “Що таке моушн-графіка?”. це буде найпростіше визначення моушн-графіки, яке ви можете дати.

Моушн-графіка має на увазі створення графічних елементів і їх переміщення в часі і просторі для демонстрації або передачі ідеї. На відміну від інших видів анімації, в анімаційній моушн-графіку в основному використовується векторна графіка і шрифти.

Анімація – це більш широкий термін, який використовується для опису графіки та руху персонажів у відеороликах. Анімація у вигляді пояснюючого відео використовується в різних галузях для створення сюжетів і ефективної комунікації.

застосування моушн-графіки

Моушн-графіка в кінцевому підсумку об’єднує рух і анімацію графічних об’єктів для створення унікального повідомлення. Основна мета-викликати емоційний відгук і полегшити сприйняття.

Моушн-графіка використовується для відображення інформації під час презентацій або на заняттях, також моушн-графіка використовується для створення потрібного емоційного настрою на різних заходах (виставки, конференції і т. д.)

моушн-графіка та інфографіка

Рекламні агентства сьогодні стикаються з тією ж проблемою, з якою колись зіткнулися технологічні гіганти. Говорячи прямо, читання посібників, повних статистичної інформації, забирає дуже багато часу і сил.

Тому звичайна Інфографіка може ожити завдяки використанню анімованих графічних елементів.

За допомогою Adobe Illustrator або Photoshop можна створювати різноманітну інфографіку, а додавання руху в статичну графіку неминуче призводить до розширеної презентації, яка здатна заінтригувати потенційних споживачів або клієнтів.

Більш того, з кожним роком створення відеоконтенту збільшується в рази. Ця постійна тенденція встановлює стандарт галузі та надихає творців анімаційної графіки.

моушн-графіка в маркетингу

У світі цифрового маркетингу відео займає чільне становище. Про це свідчить дослідження Animoto “тенденції соціального відео: Consumer and Marketer Insights 2020”, де 91 відсоток відеомаркетологів повідомляють про збільшення рентабельності інвестицій, а 93 відсотки стверджують, що відео безпосередньо призвело до значного збільшення клієнтів.

Однак відео є повсюдним, а маркетинг повинен виділятися серед білого шуму, тому Відео з моушн-графікою-це те, що потрібно.

використання моушн-графіки в маркетингу

Цей вид моушн-медіа був долею кіноіндустрії. У вступних і заключних титрах використовувалася графіка, в яку вдихалося життя. Минуло кілька десятиліть, і тепер вони активно використовуються в маркетингових відеоматеріалах.

Простіше кажучи, моушн-графіка-це анімовані графічні елементи. Маркетологи використовують анімовану графіку для різних цілей, в тому числі для пояснювальних відео, оскільки вона легко прояснює концепцію. Крім того, вони мають привабливий естетичний вигляд, що робить їх придатними для розміщення в соціальних мережах.

переваги моушн-графіки

За даними звіту Content Marketing Institute, майже три чверті маркетологів вважають Виробництво відео головним завданням у своїй контент-стратегії. Тим не менш, більшість з них не створюють нічого незвичайного. Включення анімованої графіки в цю стратегію-відмінний спосіб піднятися на голову і плечі вище конкурентів.

Нижче ми з’ясуємо, чому моушн-графіка-Це те, що потрібно, коли мова йде про маркетинговий контент і роботу з соціальними мережами.

1. Моушн-графіка робить нудний контент більш цікавим

Сучасна цифрова епоха генерує занадто багато контенту, у людей величезний вибір, що дивитися. Тому, якщо компанія пропонує контент, який споживач вважатиме нудним, буде обраний більш цікавий, адже він знаходиться всього в одному кліці від нього. Завдання компаній зробити так, щоб потенційний споживач взаємодіяв з повідомленнями бренду, а використання motion графіки — відмінний спосіб зробити це.

Наприклад, компанія займається маркетингом побутової техніки або обладнання. Унікальна торгова пропозиція цього продукту вимагає технічного пояснення. Очевидним підходом буде запросити експерта, який пояснить це, так більшість і надходить. Однак Анімована графіка зробить його більш цікавим і, що дуже важливо, набагато краще зможе пояснити суть пропозиції.

2. Моушн-графіка створює і підвищує впізнаваність бренду

В умовах насиченого ринку наявність сильного бренду збільшує частку ринку на користь бізнесу. За допомогою звичайного відеовиробництва можна створити індивідуальність. Однак накладні витрати, пов’язані з виробництвом живого контенту досить високі.

Однак, коли мова йде про анімовану графіку, Бренди можуть легко впровадити кілька унікальних графічних елементів, що вказують на бренд.

Анімаційний контент добре підходить для соціальних мереж. Відеоролики з моушн-графікою короткі і яскраві додайте до цього той факт, що вони візуально привабливі, і це рецепт успіху на платформах соціальних мереж. Можливість поділитися також дозволяє використовувати ще один важливий аспект відеомаркетингу-мобільний. Згідно зі звітом IAB Video Advertising Spending Report, третина бюджетів цифрового маркетингу виділяється на мобільну рекламу.

3. Моушн-графіка все більше затребувана на ринку

Це не дивно, враховуючи, що більшість людей взаємодіють зі своїми соціальними мережами через мобільні пристрої. Адаптація анімованої графіки до мобільних пристроїв-для багатьох компаній відмінний спосіб просування в соціальних медіа. Подивіться на більшість маркетингового відео та зверніть увагу на його довжину. У ньому вся важлива інформація вміщується всього в хвилину. Це дозволяє людям легко зрозуміти його і поділитися ним з родиною, друзями та колегами, які, на їхню думку, зацікавлені в продукті або послузі, представленій у відео.

4. Моушн-графіка ефективна і рентабельна

Як ми вже згадували раніше, моушн-графіка упаковує складну інформацію і представляє її у формі, яку легко можуть зрозуміти звичайні споживачі. Це дозволяє уникнути витрат на те, щоб хтось пояснював те, що можна легко проілюструвати кількома графіками. Виробництво відео в реальному часі є досить дорогим. Для цього необхідно орендувати приміщення або студію, а також залучити всю знімальну групу. Крім того, процес вимагає найму талантів і обладнання, такого як камери.

З іншого боку, анімація значно скорочує витрати. Вся робота може бути виконана на комп’ютері за допомогою програмного забезпечення для моушн-графіки, наприклад After Effects. Це також займає менше часу. Ще один аспект, який ставить моушн-графіку на перше місце, — це те, що вона може бути зроблена без звуку. Багато людей дивляться відео без звуку, коли використовують свої мобільні пристрої. Це може бути пов’язано з тим, що вони знаходяться на роботі або в громадському місці.

Моушн-графіка та інфографіка

Рекламні агентства сьогодні стикаються з тією ж проблемою, з якою колись зіткнулися технологічні гіганти. Говорячи прямо, читання посібників, повних статистичної інформації, забирає дуже багато часу і сил.

Тому звичайна Інфографіка може ожити завдяки використанню анімованих графічних елементів.

За допомогою Adobe Illustrator або Photoshop можна створювати різноманітну інфографіку, а додавання руху в статичну графіку неминуче призводить до розширеної презентації, яка здатна заінтригувати потенційних споживачів або клієнтів.

Більш того, з кожним роком створення відеоконтенту збільшується в рази. Ця постійна тенденція встановлює стандарт галузі та надихає творців анімаційної графіки.

моушн-графіка на службі у бізнесу

Маркетологи знають, що якісний анімований контент полегшує людям процес комунікації з брендами, він дозволяє розповісти про компанію, про їхні товари і послуги. Некомерційні компанії також потребують яскравих візуальних образів для встановлення контакту з аудиторією, і тут моушн-графіка стане ідеальним інструментом для ілюструрації складних, наприклад, статистичних даних, пояснить складні концепції в привабливій і незвичайній формі.

Підведення підсумків

Тепер, коли ви розумієте, що таке моушн-графіка і де вона використовується, ви зможете зрозуміти, цікава вам ця сфері дизайну чи ні. Оскільки відеоконтент швидко займає більшу частину інтернет-трафіку, а більшість рекламних комунікацій великих брендів в соціальних мережах вже в відео форматі, то очевидно, що неборльшіе регіональні бренди будуть слідувати цій тенденції і, відповідно, попит на моушн дизайнерів буде ще довго досить сильним

12.09.2019
Похожие статьи
Що таке моушн-графіка?
За допомогою Adobe Illustrator або Photoshop можна створювати різноманітну інфографіку, а додавання руху в статичну графіку неминуче призводить до розширеної презентації
Дякуємо, Ваша заявка буде опрацьована.
При реєстрації виникла помилка