


Курс «3ds max» рекомендовано:
Інженерам, архітекторам, конструкторам, дизайнерам інтер’єру.
Про курс «3ds max»
Закінчивши курс 3ds max ти станеш безцінним співробітником. Перед тобою, відкриються двері в сферу створення візуалізацій. Спеціалісти, які володіють навичками роботи у цьому продукті, сміливо можуть працювати в студіях дизайну або на фрілансі.
Спеціаліст-візуалізатор, може знайти себе у сфері дизайну інтер’єрів та архітектури. А також навички роботи у 3Ds Maх часто застосовують в областях графічного дизайну. Візуалізатор моделі розроблений дизайнером проекту, це може бути як упаковка, так і який-небудь пристрій. Подібні роботи використовують в рекламних цілях або презентаціях.
- Ти будеш створювати об’єкти різноманітної складності в 3Ds Maх
- Ти будеш створювати реалістичні матеріали за допомогою текстур
- Імітувати штучне та природне освітлення
- Ти зможеш створювати фотореалістичні візуалізації
Що буде на курсі «3ds max»?
- Знайомство з інтерфейсом
- Створення об’єктів
- Прості та складні примітиви
- Сплайнові форми
- Модифікатори та їх застосування при моделюванні
- Основи полігонального моделювання
- Текстурування
- Освітлення
- Рендерінг-процес створення фінального зображення.
На цьому курсі ти навчишся
- В процесі навчання ти оволодієш достатньою кількістю інструментів, щоб створювати своє портфоліо
- Застосовувати отримані знання на практиці. Твої рендери складно буде відрізнити від фотографій
- Дізнаєшся що таке френелевское загасання і як ним користуватися. Станешь обращать внимание на бамп и дисплейсмент. Почнеш звертати увагу на бамп та дисплейсмент. Почнеш використовувати опції камери з реального світу, експозицію (exposure), глибину різкості (depth of field) і надавати рухомим об’єктам розмиття.
Ти отримаєш сертифікат Autodesk міжнародного зразку і зможеш з великою ймовірністю влаштуватися у міжнародну компанію.
Як проходить навчання?
Навчання проходить в комфортному офісі, в центрі міста. Ти можеш займатися на своєму або на нашому комп’ютері. Заняття будуть проходити як в навчальному центрі, так і поза (майстер-класи, самостійна робота).
Практично кожне заняття розбито на дві частини, теоретичну та практичну, співвідношення теорії/практики варіюється в залежності від предмету чи теми.
Для спілкування групи поза занять створюється закритий чат, в якому з викладачами або з іншими учнями обговорюються цсі питання стосовно навчального процесу, домашнім завданням та новинам у світі дизайну.
У період навчання ми ділимося своїми замовленнями та вакансіями зі студентами, тому в тебе є можливість не тільки отримати “польовий” досвід до закінчення курсу, а можливість і працевлаштуватися.
Програма курсу
Основні положення
Області застосування
- Знайомство з інтерфейсом
- Налаштування параметрів програми
- Створення об’єктів
- Прості та складні примітиви
- Сплайнові форми
- Допоміжні засоби
- Створення простих об’єктів, створення форм обертання (посуд, декор) (штори, вікно, двері)
Трансформація:
- Створення сходів, плитки, колони
- Точні, складні
Модифікації об’єктів:
- Використання модифікаторів
- Геометричні модифікатори
- Вільна деформація
- Створення геометричних форм
- Об’ємна деформація об’єктив
Редагування сіток:
- Виділення об’єктів сітки
- Перетворення підоб’єктів сітки
- Редагування полігональних сіток
- Створення предметів інтер’єру (диван, стілець, стіл, декор, подушки)
Редагування форм:
- Виділення підоб’єктів формоутворення
- Налаштування кривизни
Складові об’єкти:
- Створення бульових об’єктів
- Лофтингові об’єкти та їх деформація, морфінгові об’єкти
- Створення кімнати та розстановка раніше створених об’єктів
Камери:
- Установка камер, вибір ракурсу, налаштування параметрів камери
- Навігація, анімація
Освітлення:
- Створення освітлення
- Зображення тіней
- Навігація джерел світла
- Налаштування природного освітлення (день, ніч), реалістичні тіні, налаштування джерел світла
Створення матеріалів:
- Робота з редагуванням і бібліотеками матеріалів, створення основних та складових матеріалів
- Текстурування об’єктів та інтер’єрів, створення нових матеріалів, використання готових матеріалів
- Застосування координатних карт
- Складне текстурування
Робота з текстурними картами:
- Створення, додавання застосування координат накладення карт
- Створення та налаштування зовнішньої середи
- Використання текстур зовнішньої середи
- Відображення та переломлення, створення скла та полірування поверхності
Анімація:
- Створення ключових кадрів, робота з ключовими
- Анімація камери (обліт камерою приміщення, анімація за допомогою морфінгу, анімація окремих об’єктів, обмеження анімації)
- Скріплення об’єктів
- Налаштування часу
Візуалізація:
- Ефекти (ефект світіння, туману, об’ємного світла, горіння), візуалізація сцені
«Курсы 3Ds Max Одесса»
З цим курсом також проходять «3D-Constructor 7.0», а також «Постобробка рендерів»